HomeGlobal.com.

Zobacz inne oferty pracodawcy

Kategoria:
Call Center
Lokalizacja:
woj. mazowieckie, 1
Data publikacji oferty:
2017-08-30
Data zakończenia oferty:
2017-09-30

UWAGA. Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta – jęz. czeski

dodaj do ulubionych

Opis stanowiska pracy

Poszukujemy osób dynamicznych i kreatywnych, którym zapewnimy cykl niezbędnych szkoleń aby mogli osiągać swoje cele. Doceniamy zaangażowanie i zdolności sprzedażowe. Dla Naszych Klientów świadczymy usługi na najwyższym poziomie odpowiadające ich potrzebom.

Jeśli chcesz rozpocząć karierę w strukturach firmy stale rozwijającej się na rynkach międzynarodowych jest to praca dla Ciebie!

Opis stanowiska:

  • Kompleksowa obsługa klienta w języku czeskim
  • Promowanie i sprzedaż produktów z segmentu premium (zdrowie i uroda)
  • Dbanie o relację z klientami i dobry wizerunek firmy
  • Pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb
  • Administracja i praca z wewnętrznym systemem zamówień

Wymagania:

  • Bardzo dobra znajomość języka czeskiego
  • Mile widziane doświadczenie we współpracy z klientem lub w sprzedaży
  • Wysoka komunikatywność oraz rozwinięte umiejętności interpersonalne
  • Wysoka motywacja do pracy, zaangażowanie i pozytywne nastawienie

Oferujemy:

  • Pracę w przyjaznej, stabilnej firmie
  • Wysokie premie za uzyskiwanie dobrych wyników
  • Możliwość rozwoju w dynamicznej organizacji
  • Przyjazną atmosferę pracy w multikulturowej organizacji
  • Możliwość pracy w niepełnym wymiarze godzin lub pracy zdalnej po miesięcznym okresie szkolenia w Warszawie (szkolenie płatne)