Devire

Zobacz inne oferty pracodawcy

Kategoria:
Finanse / Ekonomia
Lokalizacja:
woj. mazowieckie, 1
Data publikacji oferty:
2017-09-11
Data zakończenia oferty:
2017-10-11

UWAGA. Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

Specjalista ds. Obsługi Klienta

dodaj do ulubionych

Opis stanowiska pracy

Twoja przyszła Firma / Your future Company

Dla naszego Klienta - renomowanej instytucji finansowej poszukujemy osób na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Klienta, mających doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta, znających standardy obsługi Klienta, o pozytywnym nastawieniu, lubiących pracować w zgranym zespole, dla których praca z Klientem nie sprawia trudności.

Do Twoich zadań należeć będzie zapewnienie wysokiej jakości obsługi Klienta oraz prowadzenie telefonicznych rozmów mających na celu wspieranie Klienta korzystającego z usług finansowych Firmy. Będziesz dbał o dobre relacje z obecnymi Klientami oraz budował pozytywny wizerunek wśród potencjalnych Klientów chcących skorzystać z usług firmy. Nie bez znaczenia jest abyś przywiązywał dużą wagę do szczegółów oraz wywiązywał się z powierzonych zadań w terminie.

Nasz Klient zapewnia:

  • Przyjazną i miłą atmosferę pracy w nowoczesnym otoczeniu.
  • Możliwość rozwoju w międzynarodowej organizacji.
  • Atrakcyjny pakiet socjalny.
  • Ciekawy system premiowy.
  • Bogatą ofertę szkoleń.
  • Dogodną lokalizację miejsca pracy.
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin.

U Kandydatów zwracamy uwagę:

  • Doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta.
  • Mile widziane doświadczenie w branży finansowej.
  • Umiejętności analizy i weryfikacji zgłaszanych problemów.
  • Dobrej organizacji pracy i zarządzania czasem.
  • Komunikatywności oraz zaangażowania.

Podejmij wyzwanie i aplikuj już teraz!

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Miejsce pracy / Location Warszawa