Grupa VSC.

Zobacz inne oferty pracodawcy

Kategoria:
Marketing
Lokalizacja:
woj. dolnośląskie
Data publikacji oferty:
2017-09-12
Data zakończenia oferty:
2017-10-12

UWAGA. Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI I OBSŁUGI KLIENTA

dodaj do ulubionych

Opis stanowiska pracy

Grupa VSC to stabilna firma z ugruntowaną pozycją rynkową. Od przeszło 19 lat specjalizujemy się w usługach z zakresu marketingu relacji. Nasz sukces opiera się na wąskiej specjalizacji w zakresie programów lojalnościowych, badań jakości obsługi metodologią SecretClient® oraz w ramach Polskiego Programu Jakość Obsługi. Liczne nagrody: Diament Forbes 2013 i 2014, e-Diament Forbes 2013, Gazela Biznesu 2012, plasują nas na pozycji lidera w branży. Więcej informacji na temat naszej firmy znajduje się na stronie internetowej www_programylojalnosciowe_pl.

 

W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osób na stanowisko:

specjalista ds. komunikacji i obsługi klienta

Miejsce pracy: WROCŁAW

dział: PROGRAMY LOJALNOŚCIOWE

 

PROPONUJEMY:

  • ciekawą pracę w prężnie rozwijającym się sektorze programów lojalnościowych;
  • możliwość rozwoju i zdobycia doświadczenia zawodowego;
  • udział w oryginalnych projektach, realizowanych dla największych polskich i światowych marek;
  • pracę stacjonarną w wymiarze pełnego etatu (w budynku Sky Tower), polegającą m.in. na obsłudze telefonicznej klienta (uczestników programów lojalnościowych), administracji biura.

 

Dodatkowym atutem będzie:

  • doświadczenie w branży telemarketingowej;
  • doświadczenie w pracy jako administrator biura;

 

NASZE OCZEKIWANIA WOBEC KANDYDATÓW:

  • wykształcenie wyższe;
  • bezbłędne posługiwanie się językiem polskim;
  • umiejętność swobodnej i zarazem profesjonalnej rozmowy przez telefon, komunikatywność;
  • dokładność, sumienność, rzetelne podejście do powierzonych obowiązków;
  • terminowość, samodzielność i dobra organizacja pracy;
  • praktyka w posługiwaniu się programami MS Excel i MS Word;