Międzynarodowe Biuro Obrotu Nieruchomościami Lokacja

Zobacz inne oferty pracodawcy

Kategoria:
Nieruchomości
Lokalizacja:
woj. opolskie, 1
Data publikacji oferty:
2017-09-12
Data zakończenia oferty:
2017-10-12

UWAGA. Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

Doradcę Finansowego ds. nieruchomości

dodaj do ulubionych

Opis stanowiska pracy

Międzynarodowe Biuro Obrotu Nieruchomościami LOKACJA
Poszukuje Doradcę Finansowego ds. nieruchomości

Ze względu na duże zróżnicowanie i potrzeby rynku oferujemy bardzo szeroki asortyment w dziedzinie Nieruchomości, które potrzebują obsługi finansowo - kredytowej. Dynamika rynku wymaga dynamicznych reprezentantów firmy i takie osoby zapraszamy, które widzą się w pracy w obrocie finansowym i nieruchomościami.

Opis stanowiska:
- obsługa kredytowa klientów firmy – współpraca z bankami
- aktywne poszukiwanie Klientów zainteresowanych kupnem/najmem bądź sprzedażą/wynajmem nieruchomości
- wstępna kontrola stanu prawnego nieruchomości
- obsługa Klienta, w tym prezentacja nieruchomości
- przygotowanie opisów, zdjęć, ogłoszeń
- wstępna kontrola stanu prawnego nieruchomości
- finalizacja sprzedaży

Oferujemy:
- możliwość rozwoju zawodowego
- wynagrodzenie stałe + prowizyjne

Wymagania:
• Komunikatywność, umiejętność nawiązywania i utrzymywania relacji
• Zaangażowanie i bardzo dobra organizacja pracy na samodzielnym stanowisku
• Wysoka kultura osobista i uczciwość
• Chęć do nauki i podwyższania własnych kwalifikacji
• Obsługa komputera
• Dyspozycyjność
• Prawo jazdy i własny samochód ( rozliczane paliwa i eksploatacja )
• Mile widziane doświadczenie w pracy z klientami ( branża finansowa ,sprzedaż, usługi, marketing)

CV prosimy przesyłać na adres MBON LOKACJA 62-800 Kalisz ul. Zamkowa 1/1 lub e-mailem
Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 z późn. zm.) prosimy o załączenie pisemnej zgody na przetwarzanie przez firmę MBON Lokacja danych osobowych w celach rekrutacyjnych

Wymagania

Wymagania:
• Komunikatywność, umiejętność nawiązywania i utrzymywania relacji
• Zaangażowanie i bardzo dobra organizacja pracy na samodzielnym stanowisku
• Wysoka kultura osobista i uczciwość
• Chęć do nauki i podwyższania własnych kwalifikacji
• Obsługa komputera
• Dyspozycyjność
• Prawo jazdy i własny samochód ( rozliczane paliwa i eksploatacja )
• Mile widziane doświadczenie w pracy z klientami ( branża finansowa ,sprzedaż, usługi, marketing)