ING Services Polska Sp. z o.o.

Zobacz inne oferty pracodawcy

Kategoria:
IT - Rozwój oprogramowania
Lokalizacja:
woj. śląskie, 1
Data publikacji oferty:
2017-09-13
Data zakończenia oferty:
2017-10-13

UWAGA. Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

Inżynier Centrum Wsparcia Usług IT

dodaj do ulubionych

Opis stanowiska pracy

Główne zadania na stanowisku:

  • Realna pierwsza linia wsparcia w trybie 24/7 dla technologii i systemów w Centrach Komputerowych ING Services Polska oraz dla usług zdalnych realizowanych dla klientów zagranicznych
  • Monitoring dostępności i wydajności tysięcy komponentów infrastruktury IT oraz aplikacji biznesowych firm z grupy ING w Europie
  • Udział we wdrażaniu automatyzacji rozwiązań dla incydentów IT
  • Udział w rozwoju narzędzi do obsługi procesów (zarządzanie incydentami, zarządzanie wiedzą)
  • Obsługa, koordynacja, i eskalacja incydentów w obszarze infrastruktury i aplikacji IT
  • Udział w akcjach naprawczych dla dużych i krytycznych awarii w infrastrukturze IT
  • Współpraca z firmami zewnętrznymi podczas rozwiązywania incydentów
  • Praca w systemie 3-zmianowym
  • Udział w projektach międzynarodowych dla klientów z grupy ING (wyjazdy zagraniczne)
  • Raportowanie stanu usług najważniejszych incydentów IT oraz innych danych

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe techniczne (lub obecnie student), preferowany profil informatyczny
  • Dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie)
  • Motywacja i chęć rozwoju w obszarze IT oraz do ciągłej nauki
  • Duże zaangażowanie i otwartość na zmiany
  • Samodzielność, samodyscyplina, dobra organizacja pracy
  • Skuteczna realizacja postawionych celów oraz umiejętność aktywnego poszukiwania rozwiązań
  • Umiejętność pracy w grupie

Dodatkowym atutem będzie:

  • Doświadczenie w pracy w międzynarodowym środowisku
  • Znajomość systemów Windows lub Linux/Unix

Oferujemy:

  • Pracę w rozwijającym się obszarze biznesowym w strukturach międzynarodowej korporacji
  • Udział w międzynarodowych projektach IT realizowanych dla Klientów Grupy ING
  • Dostęp do najnowszych technologii IT – możliwość ciągłego rozwoju
  • Szkolenia z obszaru obsługiwanych technologii
  • Okazjonalne podróże służbowe do krajów Europy
  • Wysoką kulturę pracy oraz przyjazną atmosferę
  • Dodatkową opiekę medyczną
  • Atrakcyjne benefity płacowe (premia) oraz pozapłacowe (np. karta MultiSport, dodatkowe ubezpieczenie grupowe na życie, pracowniczy program emerytalny, nauka języka angielskiego w ramach szkoleń firmowych