GETHERO Sp. z o.o.

Zobacz inne oferty pracodawcy

Kategoria:
Marketing
Lokalizacja:
woj. dolnośląskie
Data publikacji oferty:
2017-09-13
Data zakończenia oferty:
2017-10-13

UWAGA. Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

Strategy Planner

dodaj do ulubionych

Opis stanowiska pracy

GetHero - certyfikowana sieć partnerska YouTube, jednocześnie agencja kreatywna specjalizująca się w video, social media oraz influencer marketingu poszukuje ambitnej osoby, która zechce rozwijać swoje umiejętności w zakresie produkcji eventów.

Gethero jest również właścicielem marki MeetUp® - największego w Polsce spotkania Youtuberów oraz ich fanów, które co roku odwiedza ponad 10 000 gości.

Jesteś zmotywowaną do pracy osobą z doskonałymi umiejętnościami komunikacyjnymi i bez przerwy potrafisz gadać o tym, co lubisz? Uwielbiasz social media i wiesz co to YouTube? GetHero to miejsce dla Ciebie!

 

Oferujemy:

  • Pracę w najszybciej rozwijającym się segmencie branży marketingowej
  • Ambitne i odpowiedzialne zadania przy najbardziej nowatorskich projektach w Polsce
  • Elastyczne godziny pracy i formy zatrudnienia
  • Niezbędne narzędzia pracy (telefon służbowy i laptop)
  • Pracę nad kampaniami dla największych marek obecnych w Polsce
  • Przyjazną atmosferę w młodym i dynamicznym zespole
  • Ciągłą wymianę doświadczeń

 

Twoje zadania:

  • Samodzielne przygotowywanie i prezentacja koncepcji strategicznych na potrzeby działań online wiodących klientów agencji
  • Planowanie strategii komunikacji w Internecie z silnym uwzględnieniem social media oraz influencer marketingu
  • Analiza i rekomendacja niestandardowych działań taktycznych realizujących strategię w oparciu o bieżące trendy i nowe rozwiązania rynkowe
  • Opracowywanie koncepcji komunikacji, kampanii reklamowych w Internecie, koncepcji budowy serwisów www
  • Umiejętność przedstawiania skomplikowanych idei i pomysłów w prosty i zrozumiały dla Klienta sposób
  • Tworzenie i prowadzenie prezentacji handlowych
  • Współpraca z działem handlowym oraz działem produkcyjnym
  • Badania, analizy i śledzenie trendów (zwłaszcza digital/social)

 

Oczekiwania

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku (min. 3 lata);
  • Kreatywność;
  • Doświadczenie w opracowywaniu skutecznych strategii komunikacji z zakresu Digital/Social;
  • Świadomość technologii internetowych i obecnych trendów;
  • Bardzo dobre zdolności komunikacyjne i prezentacyjne;
  • Znajomość Power Pointa i Excela pozwalająca na codzienną swobodną pracę
  • Umiejętność wielozadaniowej pracy w dużym tempie.