Bianco Latte Polska Sp. z o.o.

Zobacz inne oferty pracodawcy

Kategoria:
Internet / e-Commerce / Nowe Media
Lokalizacja:
woj. lubelskie, 1
Data publikacji oferty:
2018-01-10
Data zakończenia oferty:
2018-02-10

UWAGA. Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI SKLEPU INTERNETOWEGO

dodaj do ulubionych

Opis stanowiska pracy

W związku z wdrożeniem nowego projektu oraz intensywnym rozwojem naszej firmy, poszukujemy kolejnych członków zespołu zajmujących się w naszej firmie kompleksową obsługą sklepu internetowego. Posiadasz już doświadczenie w zakresie e-commerce, ale szukasz nowych wyzwań? Chcesz rozwijać swoje umiejętności realizując ambitne projekty? Dołącz do nas i zajmij się projektem e-commers z branży artykułów dziecięcych.

 

W ramach obowiązków proponujemy:

 

  • Zarządzanie sprzedażą w kanale internetowym (sklep własny, allegro)
  • Prowadzenie kampanii promocyjnych,
  • Czynny udział w tworzeniu strategii rozwoju sprzedaży produktów firmy w kanale e-commerce,
  • Współtworzenie strategii sprzedażowej i realizacja celów sprzedażowych,
  • Analizowanie ruchu oraz zachowań użytkowników e-sklepu,
  • Wprowadzanie i umieszczanie na stronie nowych produktów,
  • Współpraca z innymi firmami i działami wewnętrznymi,
  • Weryfikacja cen i oferty produktowej,
  • Obsługa reklamacji i zgłoszeń od Klientów,

Wymagania

Poszukujemy osoby z:

  • Doświadczeniem w sprzedaży i prowadzeniu sklepu internetowego,
  • Min. 2-letnim doświadczeniem w detalicznej sprzedaży e-commerce,
  • Wysoko rozwiniętymi umiejętnościami interpersonalnymi,
  • Doświadczeniem w zarządzaniu platformą e-commerce,
  • Bardzo dobrą znajomości Word, Excel,
  • Doskonałą kreatywnością i samodzielnością
  • Mile widziana wiedza z zakresu tematyki SEO/SEM.

 

 

Ze swojej strony oferujemy:

  • Umowę o pracę
  • Pracę w  przyjaznej  rodzinnej atmosferze
  • Możliwość rozwoju i podniesienia kompetencji poprzez zarządzanie rozwojem  nowoczesnego i ambitnego projektu platformy e-commerce,
  • Możliwość szybkiego rozwoju zawodowego i zdobycie nowych kompetencji oraz awansu w strukturach firmy
  • Dodatkowe premie za realizacje ustalonych celów – nie tylko sprzedażowych.