Grupa City Service

Zobacz inne oferty pracodawcy

Kategoria:
Nieruchomości
Lokalizacja:
woj. łódzkie, 1
Data publikacji oferty:
2018-01-11
Data zakończenia oferty:
2018-02-11

UWAGA. Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

Administrator Nieruchomości

dodaj do ulubionych

Opis stanowiska pracy

Grupa City Service Polska w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje pracownika na stanowisko:

Administrator Nieruchomości

 

Miejsce pracy: Łódź

 

Zakres zadań:

  • Kompleksowe administrowanie przekazaną do obsługi nieruchomością w tym koordynowanie wszystkich podmiotów współpracujących ze Wspólnotą oraz kontrahentów – firm sprzątających, konserwatorów,
  • Organizacja i nadzór nad wykonaniem kontroli okresowych stanu technicznego budynków i obiektów budowlanych należących do obsługiwanych nieruchomości oraz nad ich remontami,
  • Organizacja i udział w zebraniach właścicieli lokali w obsługiwanych Wspólnotach,
  • Prowadzenie dokumentacji Wspólnoty zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego, zapisami umowy i standardami firmy,
  • Realizacja zapisów umów o administrowanie/zarządzanie w przekazanych do obsługi nieruchomościach, w tym dotyczących ochrony powierzonych danych osobowych,
  • Monitorowanie lokalnego rynku usług i przedstawianie propozycji bezpośredniemu przełożonemu, co do zmian kontrahentów lub negocjowania warunków umów,
  • Odczytywanie i wprowadzanie do bazy danych odczytów liczników głównych i lokalowych zgodnie z wymogami wynikającymi z zapisów umowy i standardów firmy,
  • Udział w działaniach marketingowych prowadzonych przez spółkę w celu pozyskania nowych nieruchomości do obsługi,
  • Dbanie o wizerunek firmy.

 

Wymagania:

  • Wykształcenie min. średnie,
  • Licencja zawodowa zarządcy nieruchomości lub ukończone studia kierunkowe będą dodatkowym atutem,
  • Mile widziane doświadczenia na stanowisku Administratora Nieruchomości,
  • Bardzo dobra znajomość MS Office,
  • Miłe usposobienie, wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne,
  • Doświadczenie i umiejętności w obsłudze klienta,
  • Praktyczna znajomość zagadnień gospodarki nieruchomościami,
  • Prawo jazdy kat. B
  • Dyspozycyjność , umiejętność zarządzania czasem,
  • Samodzielność i inicjatywa przy rozwiązywaniu problemów,

 

Oferujemy:

  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • Możliwość rozwoju w gronie profesjonalistów,
  • Pakiet prywatnej opieki medycznej.

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu jedynie z wybranymi Kandydatami.