SPRING PROFESSIONAL

Zobacz inne oferty pracodawcy

Kategoria:
Transport / Spedycja
Lokalizacja:
woj. mazowieckie, 1
Data publikacji oferty:
2018-01-12
Data zakończenia oferty:
2018-02-12

UWAGA. Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

Specjalista ds. Help Desk / Service Desk

dodaj do ulubionych

Opis stanowiska pracy

Zakres obowiązków:

  • Odpowiedzialność za wsparcie pierwszego poziomu;
  • Identyfikowanie, rejestrowanie i klasyfikowanie zdarzeń i zgłoszeń usług;
  • Praca jako jeden punkt kontaktu dla wszystkich użytkowników IT (w kraju i zagranicą);
  • Wsparcie użytkowników wewnętrznych;
  • Zbieranie informacji umożliwiających rozwiązywanie incydentu, szybkie stosowanie działań naprawczych, dostarczanie standardowych usług (wypełnianie zgłoszeń) i przekazywanie ich w ramach incydentu do innych grup rozwiązywania zadań.

Wymagania

Oczekiwania:

  • Doświadczenie w pracy na pierwszym poziomie wsparcia;
  • Praktyczna znajomość sprzętu i podstawowego oprogramowania biurowego;
  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (B2/C1) pozwalająca na komunikację mówioną i pisaną z użytkownikami z zagranicy;
  • Doświadczenia w korzystaniu z narzędzi ITSM (na przykład: Service Now, Remedy, JIRA) w celu zarządzania kolejką zgłoszeń i logowania działań;
  • Doświadczenie w pracy z Active Directory;
  • Doświadczenie zdobyte dzięki pracy w firmie globalnej będzie atutem;
  • Doświadczenie w obsłudze MS Office 365 będzie atutem;
  • Wysoka komunikatywność.

 

Oferujemy:

  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia;
  • Stabilną pracę w znanej międzynarodowej firmie;
  • Możliwość rozwoju zawodowego w tym awansu i podnoszenia kwalifikacji;
  • Bardzo dobrą atmosferę w zespole;
  • Pracę w standardowych godzinach;
  • Atrakcyjne wynagrodzenie.