Adecco Poland Sp. z o.o.

Zobacz inne oferty pracodawcy

Kategoria:
Human Resources / Zasoby ludzkie
Lokalizacja:
woj. łódzkie, 1
Data publikacji oferty:
2018-01-12
Data zakończenia oferty:
2018-02-12

UWAGA. Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

Koordynator pracowników tymczasowych

dodaj do ulubionych

Opis stanowiska pracy

Obszary odpowiedzialności:

  • Współpraca z Klientem w zakresie planowania procesu rekrutacyjnego
  • Prowadzenie rekrutacji i selekcji pracowników
  • Zabezpieczenie ciągłości zatrudnienia u Klienta poprzez dostarczenie odpowiedniej ilości wykwalifikowanych pracowników/zleceniobiorców
  • Raportowanie Klientowi działań rekrutacyjnych, stanu zatrudnienia oraz ewidencjonowanie zamówień
  • Bieżąca współpraca z Klientem w zakresie obsługi kadrowej, administracyjnej pracowników
  • Realizacja działań związanych z przygotowaniem pracowników do pracy (przygotowanie dokumentów, komunikacja z pracownikami, kierowanie na badania lekarskie)
  • Koordynacja obiegu dokumentów związanych z przyjęciem pracowników do pracy
  • Obsługa pracowników tymczasowych/zleceniobiorców w trakcie zatrudnienia w ramach dyżurów Klienta
  • Budowanie pozytywnego wizerunku oraz trwałych relacji z Klientem

Oferujemy:

  • Stabilne warunki zatrudnienia w dynamicznie rozwijającej się spółce o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Możliwość rozwoju
  • Profesjonalne wdrożenie w obowiązki i wsparcie zespołu
  • Dostęp do atrakcyjnej oferty benefitów
  • Możliwość wdrażania własnych pomysłów, rozwiązań
  • Możliwość pracy w otwartym i zgranym zespole

Od Kandydatów oczekujemy:

  • minimum rocznego doświadczenia na podobnym stanowisku
  • bardzo dobrej znajmości pakietu MS Office, prawa pracy, rozliczania czasu pracy oraz ustawy o zatrudnianiu pracowników tymczasowych
  • prawo jazdy kat. B
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV za pomocą portalu lub kontakt telefoniczny na numer: 723190068 .