Trenkwalder

Zobacz inne oferty pracodawcy

Kategoria:
Zarządzanie jakością
Lokalizacja:
woj. mazowieckie, 1
Data publikacji oferty:
2018-01-12
Data zakończenia oferty:
2018-02-12

UWAGA. Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

Kierownik oddziału (m/k)

dodaj do ulubionych

Opis stanowiska pracy

Obowiązki:
  • efektywne zarządzanie oddziałem w oparciu o procedury, normy i standardy obowiązujące w firmie,
  • odpowiedzialność za realizację celów i planów sprzedażowych oddziału w tym osobista realizacja zadań sprzedażowych i kontakty z klientami,
  • dbanie o wysoką jakość obsługi klienta i pozytywny wizerunek firmy,
  • zarządzanie podległym zespołem pracowników, ustalanie zadań na poszczególne okresy, motywowanie do osiągania celów oraz kontrola ich realizacji,
  • aktywna windykacja należności od klientów,
  • nadzór i koordynacja współpracy z firmami zewnętrznymi (firmy transportowe i montażowe),
  • bieżące raportowanie.

Wymagania:
  • wykształcenie min. średnie, preferowane techniczne,
  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem - umiejętność motywowania zespołu do osiągania zamierzonych celów,
  • doświadczenie sprzedażowe w branży budowlanej lub okołobudowlanej,
  • mocne nastawienie na realizację celów biznesowych,
  • wysokie umiejętności interpersonalne i organizacyjne,
  • dynamizm i zaangażowanie w wykonywaną pracę,
  • umiejętność obsługi komputera,
  • prawo jazdy kat. B,
  • mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego.

Oferujemy:
  • zatrudnienie na pełny etat bezpośrednio u pracodawcy,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • możliwość rozwoju i nauki wielu nowych umiejętności,
  • wszelkie konieczne do pracy narzędzia w tym służbowy samochód i telefon,
  • dodatkową prywatną opiekę medyczną oraz świadczenia socjalne.