Sidly Sp. z o.o.

Zobacz inne oferty pracodawcy

Kategoria:
Bankowość
Lokalizacja:
woj. mazowieckie, 1
Data publikacji oferty:
2018-01-13
Data zakończenia oferty:
2018-02-13

UWAGA. Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

International Account Manager (rynek europejski)

dodaj do ulubionych

Opis stanowiska pracy

SiDLY budując zespół międzynarodowych ekspertów w prężnie rozwijającej się dziedzinie telemedycznej stawia na ludzi ambitnych, konsekwentnych w działaniu i zaangażowanych.
Obecnie do swojego zespołu poszukujemy nieocenionego wsparcia w obszarze zarządzania produkcją opaski telemedycznej SiDLY Care.

Do Twoich obowiązków należeć będzie:
• Pozyskiwanie klientów i dystrybutorów na rynkach europejskich;
• Opracowywanie strategii wdrożenia produktu na dany rynek;
• Współpraca z klientami na rynku międzynarodowym;
• Prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert dedykowanych dla klienta;
• Prowadzenie prezentacji produktu;
• Nadzór nad wdrożeniem produktu na dany rynek;
• Budowanie długofalowych relacji z klientami;
• Uczestnictwo w konferencjach i targach branżowych;
• Raportowanie do zarządu;
• Organizacja i uczestnictwo w spotkaniach z dystrybutorami, klientami na terenie Europy

W zamian za Twoje zaangażowanie oferujemy:

Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia + prowizja sprzedażowa + możliwość partycypacji w wynikach firmy;
Telefon i komputer służbowy;
Zwrot kosztów podróży do klienta;
Pracę w innowacyjnym projekcie;
Swobodę działania;
Benefity pozapłacowe za efektywność sprzedażową

Wymagania

Oczekujemy od Ciebie:

Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku;
Doświadczenie we współpracy z klientami i dystrybutorami na rynku międzynarodowym;
Biegła znajomość języka angielskiego;
Zaangażowania w projekt i bardzo dobrej organizacji pracy;
Wysoko rozwiniętych umiejętności prezentacyjnych i negocjacyjnych