Elavon Financial Services Limited Sp. z o.o.

Zobacz inne oferty pracodawcy

Kategoria:
Call Center
Lokalizacja:
woj. mazowieckie, 1
Data publikacji oferty:
2018-01-13
Data zakończenia oferty:
2018-02-13

UWAGA. Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta – j. hiszpański

dodaj do ulubionych

Opis stanowiska pracy

Główne zadania:

Obsługa telefoniczna klientów Elavon w języku hiszpańskim, angielskim i polskim w zakresie:

  • Rozwiązywania problemów zgłaszanych przez klientów w oparciu o wiedzę dotyczącą produktów, usług, opłat, procedur;
  • Wsparcia w zakresie obsługi terminali płatniczych;
  • Udzielanie informacji dotyczących spełniania wymogów technicznych i operacyjnych bezpieczeństwa transakcji;
  • Wprowadzanie i modyfikowanie danych klientów Elavon w systemach informatycznych;
  • Utrzymywania pozytywnych relacji z Klientami.

Wymagania:

  • Bardzo dobrej znajomości języka hiszpańskiego;
  • Minimum dobrej znajomości języka angielskiego;
  • Łatwości nawiązywania kontaktów i komunikatywności;
  • Gotowości do pracy zmianowej, uwzględniającej również weekendy;
  • Zdolności analitycznych;
  • Bardzo dobrej znajomości obsługi komputera i pakietu MS Office.

Kandydatom na to stanowisko oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat w jednej z najszybciej rozwijających się branż w Polsce;
  • Bogaty pakiet benefitów: opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, karta Multisport, bonusy pieniężne zależne od wyników pracy;
  • Pracę w systemie zmianowym;
  • Zestaw szkoleń przygotowujących do pracy - wcześniejsze doświadczenie w branży finansowej nie jest wymagane;
  • Jasną ścieżkę awansu i możliwość rozwoju w strukturach firmy;
  • Pracę w międzynarodowym środowisku w stałym kontakcie z językami obcymi;
  • Przyjazną atmosferę pracy w młodym zespole nastawionym na współpracę.