SPRING PROFESSIONAL

Zobacz inne oferty pracodawcy

Kategoria:
Internet / e-Commerce / Nowe Media
Lokalizacja:
woj. mazowieckie, 1
Data publikacji oferty:
2018-01-13
Data zakończenia oferty:
2018-02-13

UWAGA. Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

Specialista ds. Marketingu, Digital i E-commerce

dodaj do ulubionych

Opis stanowiska pracy

Spring Professional na zlecenie Klienta, którym jest międzynarodowa firma z obszaru sprzętu medycznego działająca w sektorze Healthcare i Consumer Healthcare z uwagi na rozwój linii sprzedaży i w wyniku nowej globalnej strategii marketingowej poszukuje osoby na stanowisko:

 

Specialista ds. Marketingu, Digital i E-commerce

Lokalizacja: Warszawa

Raportowanie: do Dyrektora Marketingu

 

Wymagania

Wymagane:

- Wykształcenie wyższe z obszaru marketingu i reklamy.

- Minimum 3-letnie doświadczenie w kompleksowych działaniach marketingowych po stronie Klienta, doświadczenie po stronie agencji będzie również rozpatrywane.

- Znajomość branży Consumer Healthcare i umiejętność rozpoznania skutecznego dotarcia do grupy docelowej i odpowiedniego formowania przekazu.

- Bardzo dobry poziom języka angielskiego w mowie i piśmie.

- Wymagane jest duże doświadczenie w marketingu poniższych obszarach:

  • Social Media ( FB, Instagram, Twitter)
  • Google Adwords ( od ustawienia kampanii po analizę wyników)
  • pełna obsługa kontent, jakość, ulepszanie i pozycjonowanie www
  • Youtube – od kontentu do promowania
  • doświadczenie w kampaniach mailigowych, dispay, remarketing będzie atutem
  • wcześniejsze doświadczenie przygotowaniu materiałów POS, umiejętność efektywnej współpracy z działem graficznym, samodzielne doświadczenie graficzne może być atutem
  • umiejętność i doświadczenie w doborze oraz współpracy z dostawcami zewnętrznymi jak: agencje, freelancerzy, drukarnie etc

- Organizacja eventów, przygotowanie do udziału w eventach, targach, konferencjach.

- Doświadczenie w analizowaniu skuteczności działań marketingowych, raportowaniu.

- Wcześniejsze doświadczenie w obszarze e-commerce w branży Consumer Healthcare będzie atutem.

- Wcześniejsze doświadczenie w działaniach z obszaru Trade Marketingu będzie atutem.

 

Pożądane:

- Otwartość, komunikatywność, nastawienie na cel.

- Umiejętność rekomendowania rozwiązań.

- Kreatywność, pro-aktywność, otwartość.

- Zdolności organizacyjne, kompetencje analityczne.

- Osoba nastawiona na współpracę zespołową, współpracę z dostawcami zewnętrznymi, innymi działami firmy.

- Bardzo ważna chęć nauki oraz rozwijania się w nowych obszarach.

 

Klient oferuje:

- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w międzynarodowej organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku.

- Atrakcyjny pakiet świadczeń pozapłacowych.

- Faktyczną możliwość rozwoju w obszarze marketingu oraz e-commerce.