Adecco Poland Sp. z o.o.

Zobacz inne oferty pracodawcy

Kategoria:
Administracja biurowa
Lokalizacja:
woj. łódzkie, 1
Data publikacji oferty:
2018-02-12
Data zakończenia oferty:
2018-03-12

UWAGA. Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

Referent ds. administracyjnych

dodaj do ulubionych

Opis stanowiska pracy

Obowiązki:

  • Obsługa i zarządzaniem ruchem interesantów/ klientów/ pracowników
  • Przygotowanie korespondencji wewnętrznej do wysyłki
  • Rozpisanie faktur zbiorczych od dostawców
  • Organizacja spotkań wewnętrznych lub zewnętrznych na polecenie kierowników
  • Organizowanie cateringu
  • Przygotowywanie prezentacji, raportów i analiz na zlecenie kierownika
  • Składanie zamówień na materiały biurowe i artykuły spożywcze u wybranego dostawcy
  • Sprawdzanie poprawności faktur z zamówieniami
  • Zamawianie materiałów firmowych (wizytówki, koperty i papier firmowy z logo firmy, pieczątki) u wybranego dostawcy, ewidencja zamówień, korekta, sprawdzanie poprawności wykonania zamówienia

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe
  • Minimum roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w międzynarodowej organizacji
  • Dobra znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację w międzynarodowym środowisku - WARUNEK KONIECZNY
  • Samodzielność, odpowiedzialność i terminowość wykonywanych zadań
  • Umiejętność pracy w zespole oraz doskonała organizacja pracy własnej
  • Znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office
  • Prawo jazdy kategorii B
  • Mile widziana znajomość obsługi systemu SAP

Oferujemy:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Interesującą pracę w firmie nastawionej na innowacyjne rozwiązania i nowoczesne technologie
  • Pracę od poniedziałku do piątku, w stałych godzinach


Zainteresowane osoby prosimy o wysłanie aktualnego CV.



Numer referencyjny: RDA/A/AL/LDZ