Adecco Poland Sp. z o.o.

Zobacz inne oferty pracodawcy

Kategoria:
Administracja biurowa
Lokalizacja:
woj. mazowieckie, 1
Data publikacji oferty:
2018-02-12
Data zakończenia oferty:
2018-03-12

UWAGA. Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

Asystent/tka biura

dodaj do ulubionych

Opis stanowiska pracy

Zakres zadań:
- wsparcie biura w codziennych obowiązkach
- przyjmowanie gości oraz klientów firmy oraz organizowanie i koordynowanie spotkań biznesowych w firmie
- organizacja podróży służbowych- rezerwacja biletów, hoteli, wynajem aut
- dbanie o prawidłowy obieg dokumentów oraz przepływ korespondencji
- procesowanie dokumentów
- współpraca z zewnętrznymi dostawcami/ firmami/ kurierami
- obsługa poczty tradycyjnej oraz elektronicznej
- wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego



Wymagania:
- min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- praktyczna znajomość programów pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point)
- doskonała organizacja czasu pracy
- dokładność i systematyczność w wykonywaniu powierzonych obowiązków
- komunikatywność



Oferujemy:
- Możliwość współpracy z międzynarodową firmą o ugruntowanej pozycji na rynku
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę podpisywaną za pośrednictwem Adecco Poland
- Pracę na pełen etat od poniedziałku do piątku
- Prywatną opiekę medyczną
- Atrakcyjne wynagrodzenie




Numer referencyjny: AsB/02/2018/wa1/ms