Adecco Poland Sp. z o.o.

Zobacz inne oferty pracodawcy

Kategoria:
Administracja biurowa
Lokalizacja:
woj. mazowieckie, 1
Data publikacji oferty:
2018-02-12
Data zakończenia oferty:
2018-03-12

UWAGA. Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

Doradca Klienta w Punkcie Obsługi

dodaj do ulubionych

Opis stanowiska pracy

Zakres obowiązków:

  • Bieżąca bezpośrednia obsługa Klientów indywidualnych i biznesowych korzystających z usług firmy
  • Przygotowywanie dokumentów dla Klientów: reklamacje, faktury
  • Rejestrowanie pism i wniosków w systemie
  • Dokonywanie zmian w systemach informatycznych dotyczących warunków umów, płatności Klientów
  • Aktualizacja danych w systemie

Oczekiwania:

  • Min. 3 miesiące doświadczenia w pracy administracyjnej
  • Doświadczenie przy bezpośredniej obsłudze klienta
  • Doświadczenie w sporządzaniu reklamacji, wystawianiu faktur
  • Dokładności i świetnej organizacji pracy własnej
  • Otwartości i pozytywnego podejścia do Klienta

Oferujemy:

  • Umowę o pracę - zatrudnienie przez Adecco z możliwością podjęcia długofalowej współpracy
  • Wynagrodzenie podstawowe 3 000 zł brutto + prowizja
  • Bogaty pakiet benefitów: karta lunchowa, karta sportowa, opieka medyczna
  • Pracę zmianową, od poniedziałku do piątku + 1 weekend pracujący w miesiącu
  • Pracę w miłej i przyjaznej atmosferze u lidera w branży energetycznej
  • Lokalizacja: Galeria Mokotów, Arkadia, Galeria Wileńska, King Cross Praga.


Numer referencyjny: COK/WA2/122017/A3/MD