Adecco Poland Sp. z o.o.

Zobacz inne oferty pracodawcy

Kategoria:
Administracja biurowa
Lokalizacja:
woj. mazowieckie, 1
Data publikacji oferty:
2018-02-12
Data zakończenia oferty:
2018-03-12

UWAGA. Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

Asystentka biura

dodaj do ulubionych

Opis stanowiska pracy


Na co dzień będziesz zajmować się:
• Wsparciem biura w bieżących czynnościach,
• Prowadzeniem korespondencji mailowej z klientami i dostawcami zagranicznymi (zapytania ofertowe, zamówienia, wymiana dokumentów),
• Sporządzaniem pism firmowych i urzędowych,
• Zarządzaniem przepływem informacji i dokumentów,
• Przygotowywaniem tłumaczeń z języka angielskiego na polski,
• Sporządzaniem zestawień i raportów w Excelu.


Oczekujemy:
Minimum rocznego doświadczenia w pracy biurowej,
• Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego- poziom min. B2,
• Bardzo dobrej znajomość pakietu MS Office,
• Wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych i łatwości w nawiązywaniu kontaktów,
• Samodzielności, sumienności oraz zaangażowania w powierzone obowiązki,
• Umiejętności analizy raportów, wyciągania wniosków i proponowania rozwiązań.


W zamian oferujemy:
• Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę bezpośrednio u naszego klienta,
• Stabilną pracę na pełen etat (od poniedziałku do piątku w godz. 8-16),
• Kartę sportową,
• Niezbędne narzędzia pracy,
• Możliwość rozwoju zawodowego i zdobywania doświadczenia,
• Lokalizacja biura - Białołęka (okolice Mostu Północnego).



Numer referencyjny: ABP/WA2/01/2018