Devire

Zobacz inne oferty pracodawcy

Kategoria:
Finanse / Ekonomia
Lokalizacja:
woj. mazowieckie, 1
Data publikacji oferty:
2018-02-12
Data zakończenia oferty:
2018-03-12

UWAGA. Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

Manager Zespołu ds. Jakości i Wsparcia Operacyjnego oraz Sieci Usługodawców

dodaj do ulubionych

Opis stanowiska pracy

Twoja przyszła Firma / Your future Company

Dla naszego Klienta, instytucji finansowej będącej częścią międzynarodowej grupy, poszukujemy Kandydatów na stanowisko Manager Zespołu ds. Jakości i Wsparcia Operacyjnego oraz Sieci Usługodawców

Zakres obowiązków:


• Bieżący nadzór nad procesami obsługiwanymi przez Zespół Jakości i Wsparcia Operacyjnego oraz Sieci Usługodawców
• Zapewnienie wysokich wyników jakościowych, terminowych i ilościowych wykonywanych zadań, badanie jakości
• Opiniowanie procesów obsługowych
• Wdrażanie nowych programów i aktualizacja istniejących programów
• Przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych i interwencyjnych, analiza spraw oraz podejmowanie decyzji w sprawie zasadności reklamacji lub braku zasadności
• Rozwój pracowników oraz bieżący nadzór nad poziomem wiedzy i jakością umiejętności operatorów i innych pracowników Działu Operacyjnego oraz wdrażanie nowych operatorów i supervisorów
• Nadzór nad procesem raportowania, obiegu faktur i powstawania kosztów zagranicznych
• Zarządzanie bazą usługodawców (krajowych i zagranicznych)
• Wyszukiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi usługodawcami
• Bieżące monitorowanie współpracy z usługodawcami
• Utrzymanie bieżących kontaktów z usługodawcami (korespondencja mailowa, telefoniczna, spotkania)
• Weryfikacja i rozliczanie kosztów usługodawców
• Analiza i optymalizacja kosztów usług
• Tworzenie i udoskonalanie procedur organizacji usług
• Udział w projektach wdrażania nowych usług i produktów oraz optymalizacja procesów

U Kandydatów zwracamy uwagę na:

• Znajomości branży assistance / ubezpieczeniowej
• Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego (warunek konieczny)
• Umiejętności negocjacyjnych
• Umiejętności podejmowania decyzji
• Umiejętności planowania i organizacji pracy
• Gotowości do podróży służbowych

Nasz Klient zapewnia:

• Ciekawą i pełną wyzwań pracę w międzynarodowej grupie ubezpieczeniowej
• Stabilną pracę w przyjaznej atmosferze
• Atrakcyjne wynagrodzenie
• Możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia oraz zdobywania nowych kompetencji
• Możliwość skorzystania z benefitów dla pracowników

 

Manager Zespołu ds. Jakości i Wsparcia Operacyjnego oraz Sieci Usługodawców

Miejsce pracy / Location Warszawa