Centrum Nauki Kopernik

Zobacz inne oferty pracodawcy

Kategoria:
Public Relations
Lokalizacja:
woj. mazowieckie, 1
Data publikacji oferty:
2018-02-13
Data zakończenia oferty:
2018-03-13

UWAGA. Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

Młodszy Specjalista ds. Promocji

dodaj do ulubionych

Opis stanowiska pracy

Jeśli interesujesz się trendami w reklamie, marketingu on-line, mediach społecznościowych, lubisz się rozwijać, masz interesujące pomysły, umiesz o nich opowiedzieć oraz możesz pochwalić się ich realizacją, prześlij do nas swoją aplikację.

Szukamy osoby posiadającej pierwsze doświadczenia w prowadzeniu kampanii reklamowych z wykorzystaniem narzędzi marketingowych i PR, o analitycznym podejściu, która zaciekawi nas swoimi umiejętnościami oraz niestandardowymi pomysłami.  

 

Zakres obowiązków:

  • współpraca przy planowaniu działań promujących ofertę CNK;
  • dobór i wdrażanie odpowiednich narzędzi PR lub marketingowych (marketing online i offline);
  • tworzenie harmonogramów działań, rozliczeń, raportów;
  • współpraca z grafikami, drukarnią oraz zewnętrznymi wykonawcami, wraz z ich aktywnym poszukiwaniem;
  • tworzenie tekstów do materiałów promocyjnych i informacyjnych CNK (foldery, ulotki, strony www, media społecznościowe, biuletyny wewnętrzne i zewnętrzne, mailingi itp.);
  • administrowanie obiegiem i archiwizacją dokumentów;
  • współpraca z zespołem Centrum Nauki Kopernik w celu realizacji działań promocyjnych.

Wymagania:

  • min. 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku pracy,
  • doświadczenie w tworzeniu planów, prezentacji i raportów,
  • dobra znajomość narzędzi PR i marketingowych,
  • orientacja w procesie produkcji materiałów drukowanych (ulotki, plakaty itp.), umiejętność pisania i redagowania tekstów w różnej stylistyce,
  • dobra organizacja pracy, skrupulatność, systematyczność,
  • umiejętność pracy przy kilku projektach równocześnie,
  • komunikatywność i umiejętność pracy w grupie,
  • dobra orientacja w świecie kultury,
  • mile widziana dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • praktyczna znajomość narzędzi e-mail oraz podstaw stosowania ustawy Prawa zamówień publicznych będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy:

  • umowę o pracę w wymiarze pełnego etatu ( na zastępstwo );
  • pracę w dynamicznym, rozwijającym się zespole;
  • ciekawe wyzwania w prestiżowej instytucji kultury;
  • benefity pracownicze (m.in. opieka medyczna, karta multisport).